mysweetday

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Josefina Jönsson - 4 mars 2014 22:22

http://josefinajnsson.bloggplatsen.se/

Kommer att uppdatera här hädanefter så gå gärna in och ta en titt!

Av Josefina Jönsson - 4 mars 2014 22:22

http://josefinajnsson.bloggplatsen.se/

Kommer att uppdatera här hädanefter så gå gärna in och ta en titt!

Av Josefina Jönsson - 4 mars 2014 21:05

Kom hem från stallet för någon timma sedan och bara ligger i sängen o gör ingenting. Imorgon blire upp tidigt och iväg till stallet så jag hinner med mig. Hade förresten med mig Hanna till stallet igår och hon red Nosen i paddocken och små hoppade lite, de var super duktigta! Stolt över de båda. Idag skötte han sig exemplariskt också, han blir bara bättre och bättre, blir bra med två veckors vila för han.

Sade även hej då på 2.5 veckor till älskling idag... Kommer sakna min stora underbara kärleksfulla tönt jätte mycket. Men hoppas veckorna går jättefort och att han har jätte kul så ses vi ju snart. Kommer sakna dig min tönt.

Kommer att bli tomt att sova själv ikväll efter flera nätter i famnen på min fina men bara att vänja mig! Men nu äre bäst att jag går å lägger mig så jag orkar upp imorgon. /PussHej.

 


Våran underbart goda lunch vi snodde ihop idag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag som har bloggen heter Josefina är 17 år gammal och går andra året på Realgymnasiet inr. häst. Rider en gammal travare som heter Nose Guard men kallas Nosen. Jag har världens underbaraste familj och vänner och jag har en underbar pojkvän som jag älskar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards