mysweetday

Alla inlägg under augusti 2013

Av Josefina Jönsson - 31 augusti 2013 16:45

 

Borgholmen på Öland, 2010.

Av Josefina Jönsson - 30 augusti 2013 16:30

Någonting som jag ororar mig över är att bli ensam. Jag är en sådan där människa som behöver mina vänner, familj o pojkvän. Jag klarar inte av att vara ensam helt enkelt o inte veta att någon finns där..

Av Josefina Jönsson - 29 augusti 2013 16:30

Tyvärr glömde jag o ta bild så de får ni bli utan...

Av Josefina Jönsson - 28 augusti 2013 16:30

Haha, jätte gammal bild från Selånger 2011 men så fåre va   

 

Av Josefina Jönsson - 27 augusti 2013 22:29

Var ledig idag eftersom min praktikplats inte är helt klar än så fick vara hemma. Så började dagen med att skjutsa Hanna till skolan, hämta nått hos farfar med pappa o Hanna och åka på affärer plus att jag köpte nya ridvantar o ridstrumpor på Hööks också, var verkligen välbehövt! Även varit i stallet o mockade åt Reggan, Miller o Nosen som fick vila idag. Han har varit så trött nu i ett par dagar så vi börjar med att ge han korn på morgonen o lite mer vila så får vi se om han piggnar till snart!

Hämtade älskling vid bussen runt halv 3 å har varit med honom tills för typ en timma sedan. Han åker ju bort på torsdag o jag kommer sakna ihjäl mig, haha töntig ja är. Å han fick för sig att jag tydligen skulle kunna glömma bort honom så den sista timmen var han så jobbig att jag kunde slänga ut honom genom fönstret men de var en ganska gullig anledning ändå, goproppen. Konstigt nog så tycker jag om honom när han är så där konstig kan kanske bero på att jag är likadan? Men längtar tills han är hemma igen, små skönt att vara ifrån varandra å få sakna men ännu skönare när han kommer hem min tokfis.

Nu ska jag se på lite tv o tagga inför skola imorgon. Sov gott fina ni. /GodNatt.

 

 

Av Josefina Jönsson - 27 augusti 2013 12:00

Meningen bakom mitt bloggnamn, jadu, det har jag ingen aning om. Det var lätt att komma ihåg och jag har ju söta dagar. Hahaha, vet inte riktigt.   

Av Josefina Jönsson - 26 augusti 2013 23:08

Jadu, det är inte lätt att säga att jag har en ovana när jag har så många små ovanor att jag kommer inte på någon för tillfället. Har nästintill alltid haft mina ovanor så de är ju ingenting jag tänker på men ska ta mig en djupfunderare i detta!

Av Josefina Jönsson - 26 augusti 2013 08:26

Sitter på skolan just nu å surrar med Hanna, Micke o Emma. Dö seg, vaknade tio i sju och stod på busshållplatsen tio över. O på det hann jag även duscha, packa o grejjer, poäng till mig!

Nu äre engelska som gäller på morgonen, haha ser faktiskt framemot det. Nu kom läraren in så ska stänga ner nu! /HejDå.

 

 

Presentation


Jag som har bloggen heter Josefina är 17 år gammal och går andra året på Realgymnasiet inr. häst. Rider en gammal travare som heter Nose Guard men kallas Nosen. Jag har världens underbaraste familj och vänner och jag har en underbar pojkvän som jag älskar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards