mysweetday

Alla inlägg under juli 2013

Av Josefina Jönsson - 31 juli 2013 19:56

Var med Martina och småsystrarna mina och såg på Monsters University, riktigt bra faktiskt!
Ligger i soffan hemma hos mamma just nu och väntar på älskling som är på väg hit. Vi ska ut å cykelträna lite. Tror jag ska övertala honom att vi ska cykla i skogen så hunden får följa med och springa av sig lite. Han verkar behöva det. Ska städa lite å kolla på Big Bang Theory. /KramHej.

Av Josefina Jönsson - 31 juli 2013 00:56

Började dagen med att vakna hos hjärtat, mysigaste som finns. Åkte till sjukgymnasten klockan 2 för utvärdering om träning. Plus att hon berättade att jag fått beröm av dem gam gubbarna på gymmet, gulligt av dem! Så i September kör jag igång med träning igen, tills dess har jag fått minst 100 uppgifter att göra hemma! Men jag ska försöka göra varenda övning sådetså.

Sen har jag även hunnit med att gå ett varv i elljus spåret med älskling plus tränat lite på banan där. Gjorde utfallssteg i uppförsbacke och det känns ju kan jag ju säga... Men det ska vi göra om!

Och för att avrunda en toppen tisdag så såg vi på film hos bästa vännen med andra fina människor, tack för ikväll finaste ni!! Så nu äre filmtajm hemma hos Linus och försöka sova för imorgon blire nog bio med Martina och småsystrarna! /GodNatt.

Av Josefina Jönsson - 29 juli 2013 20:40

Sitter hos älskling å ser på Simpsons å väntar på att han ska bli klar i duschen. Spelade bilspel förrut men de ville inte samarbeta så jag stängde av innan jag slog sönder datorn. Mem ska fixa nå film till ikvälm nu! /HejDå.

Av Josefina Jönsson - 29 juli 2013 17:29

Varit kvavt som bara den idag, fast ändå rent i luften. Var till stallet med Fridah och tömkörde Nosen medan hon promenerade med Regency. Nosen ömmade i ryggen igår efter ridturen och kvar konstig under hela passet men var helt normal när jag tömkörde lite loj bara, så nu äre massage, tömkörning och promenader som gäller resten av veckan innan han får ledigt när jag åker bort på lördag.

Precis ätit middag och ska nu hoppa in i duschen och sen åka till älskling runt 7- tiden. Ha en fin kväll ni fina! /PussHej.

 

 

Av Josefina Jönsson - 28 juli 2013 16:54

Igår åkte jag och älskling ut till Alnön för att fira Abby runt 7- tiden när vi hade packat klart allting och var klara att åka. Hade en super trevlig kväll där! Dock började magen krångla på kvällen men som tur är har jag världens bästa vänner och pojkvännen som tog hand om mig tills det gick över. Träffade massa nya människor och jag hade det jätte bra! Jag och älskling gick o la oss runt halv 4 och när han somnade som en stock så låg jag vaken till typ halv 7 och sov till kvart över 8 så inte vart det mycket sömn inte, men sånt man får ta. Käkade lunch på nå ställe på Alnö innan vi åkte hem.

Ligger nu i sängen och väntar på att maten ska bli klar. Ska inte göra ett skvatt idag, lägga mig och sova tidigt och kanske tidigt iväg till stallet imorgon, får se hur de blir. Blev ett väldigt flummigt inlägg men är så trött att jag orkar inte bry mig, hahaha.   /PussHej.

Av Josefina Jönsson - 26 juli 2013 17:00

Jag har ett enda ord för gårdags kvällen herregud. Jagg behöver inte gå in mer på det men det är de enda jag säger. Kom hem runt 3 och sov till typ halv 12. Tränade klockan 2. Att träna till mullret av åskan var sjukt mysigt, om de nu kan vara mysigt när man tränar? Men mysigt vare iallfall!

Var iväg och kollade till hästarna för en stund sedan och tog in Nosen så han fick slicka på saltstenen så han fick lite salt i sig, tog med några ner till hagen sen när jag släppte ut han så dem nu har några både upp i öppningen längst upp och i öppningen längst ner. Reggan fick sig ett par sprut med flugsprejjen och en massa morötter.

Nu äre dax att hoppa in i duschen och äta lite mat innan jag ska upp till mamma och plocka ihop tältet vi ska ha imorron och sen vidare hem till älskling. Kan inte bli annat än en toppen fredag! /PussHej.

 

Av Josefina Jönsson - 25 juli 2013 21:14

Sitter hos bästa vännen med en massa folk. Tredje kvällen denna vecka å den ska bli lika bra som dom andra två! Bjuder på bild från när vi grillade igår! /PössHej.

Av Josefina Jönsson - 24 juli 2013 14:13

Idag är en sådan där varm dag då jag flyr ner i mitt lilla kalla rum. Jag klarar verkligen inte av den här värmen, blir grinig o otrevlig så då håller jag mig undan helt enkelt. Men om några timmar ska jag till bästis och grilla. Så då äre bara att slänga på de glada humöret och sluta sura över värmen!


Presentation


Jag som har bloggen heter Josefina är 17 år gammal och går andra året på Realgymnasiet inr. häst. Rider en gammal travare som heter Nose Guard men kallas Nosen. Jag har världens underbaraste familj och vänner och jag har en underbar pojkvän som jag älskar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards